Hyvinvoinnin pikkujoulut

la 14. jouluk.

Tampere

Luvassa puhujia, toiminnan esittelyjä ja pientä purtavaa. Ohjelma julkaistaan myöhemmin. Jos haluat mukaan puhujaksi tai esittelemään toimintaasi ota yhteyttä info@hyvinvointiliitto.fi

Hyvinvoinnin pikkujoulut

Paikka & aika

14. jouluk. 2024 klo 13.00 – 18.00

Tampere, Rautatienkatu 21 B, 33100 Tampere, Suomi

Tietoa tapahtumasta

Tervetuloa Hyvinvoinnin Pikkujouluihin 14.12.2024 klo 13–18

Tule rentoutumaan päiväksi ja viettämään tunnelmallista pikkujoulua hyvinvoinnin merkeissä! Luvassa on inspiroivia puhujia, näytehoitoja ja hyvää seuraa. Tarkempi ohjelma julkaistaan lokakuun lopussa.

Sisäänpääsy on sinulle ilmainen!

Jäsenille erikoismahdollisuus: Jos haluat esitellä toimintaasi tapahtuman aikana, ota yhteyttä osoitteeseen info@hyvinvointiliitto.fi ja varaa paikkasi. Myös esittelypaikka on ilmainen.

Pikkujouluissa kuulet lisää myös liiton toiminnasta, tutustut muihin jäseniin ja nautit hyvinvoinnin tunnelmasta. Varmista paikkasi ilmoittautumalla ja saat tarkemmat ohjeet sisäänpääsyä varten.